Jacqueline-in China.reismee.nl

Orkaan Mangkhut

Ik moet zeggen dat ik ondanks alles goed heb geslapen. We sliepen pas rond 1.00 uur omdat we nog allemaal telefoontjes met het thuisfront wilden plegen, dus om 9.45 uur schoot ik wakker. Onze kamer heeft geen raam met uitzicht op de straat. We hebben een raam dat uitkomt op een gangetje, dus geen buitenlicht. Wel jammer, want dan kunnen we niet zien hoe het er buiten aan toegaat.

Ik besluit om in ieder geval te proberen nog even een ontbijtje ergens te scoren voordat we de godganse dag op die hotelkamer moeten vertoeven. Het stormt al behoorlijk. We lopen naar het winkelcentrum, zo’n 10 minuten verderop, maar daar is helaas bijna alles dicht. Het bakkertje is gelukkig nog wel open dus daar kopen we wat broodjes en wat te drinken. Inmiddels is het ook gaan regenen. Dat hadden ze al voorspeld voor vandaag. Dus snel naar ons hotel terug en dan binnen gaan zitten, de hele dag. Gelukkig heb ik nog een boek bij me en deze laptop, dus ik kan nog wel wat doen. Het internet doet het hier niet goed, dus ik kan mijn verhaal van gisteren nog niet erop zetten helaas. Maar ik kan mijn hotspot aanzetten (jaja, zelf bedacht) en dus kunnen jullie voorlopig nog meegenieten van hoe het er hier aan toe gaat. Voorlopig wordt het een lange dag…..

Reacties

Reacties

Sandra

Gelukkig zit je veilig en droog en niet meer 48 hoog?. Je hebt lekker gegeten. Nu nog de dag door zien te komen. Dat gaat je vast lukken. Een dagje relaxen is best wel eens fijn. Hopelijk valt de airco (stroom) door de storm niet uit. Kijk voor nu uit als je naar buiten gaat.

Ria van den Barselaar

Hoi Jacqueline,
Het zijn spannende dagen voor jou.
Behoorlijk eng ook met een orkaan die zo dichtbij voorbij gaat komen.
Hou je taai en zorg goed voor jezelf.

Goede laatste week toegewenst.

Dikke kus.
Ria

Gerda

Nou Jacq het is hier nu zondagochtend half 10 en lees je altijd spannende berichtjes. Tja die orkaan wees alert! Ik hoop dat ie snel " overwaait" maar blijft spannend!
Houd je taai ben blij dat je met een vriendin bent....fijne week nog!!! Groeten!!

Pa en Ma

Hallo Jacq. Wat een toch wel wat angstig bericht. Maar we gaan er vanuit dat het uiteindelijk allemaal weer goed komt. Jullie bevinden je in een goed hotel dus deze kan tegen een stootje! Blijf alert en doe voorzichtig. Veel sterkte en nog een fijne week. Knuffel, Pa en ma.

Trudy

Ha meis wat heerlijk een comfortabel hotel..ff lekker luxe en met dreigend weer op komst ook veiliger denk ik. Gelukkig heb je al een dag sightseeing kunnen doen en een echte Mac gescoord. Hoop natuurlijk dat de stormarrest niet te lang duurt en je er op uit kunt met HL. En anders maar ff zen gaan op de kamer..voorzichtig en veel gezelligheid samen.xx

Astrid

Oei.....
Van alle avonturen is zo'n orkaan toch niet die je wilt mee maken. Maar...jullie zitten er nu eenmaal.
Goed dat je nu relatief veilig zit, noodrantsoen hebt ingeslagen en nu maar fingers crossed !!
Hou ons , voor zover mogelijk, op de hoogte..we duimen mee
Toi, toi, toi....XXX

Ellen

Duim voor jullie dat het meevalt en blij als je weer veilig thuis bent! Xx El

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active