Jacqueline-in China.reismee.nl

Bijna ten einde...

En dan is het zo als de laatste dag van mijn trip, donderdag. In de ochtend en de middag weer Chinese les en het is zó leuk! Tussen de middag, wanneer iedereen weer z’n dutje doet, begin ik alvast mijn tas wat in te ruimen. De meeste kleding is vies, dus dat kan er zo in en dat zien ik verder thuis wel. Handdoeken laat ik hier, want die zijn toch oud, net als twee oude jurkjes. Scheelt toch weer wat ruimte. Daarnaast heb ik de kindertandenborstels, kleurboekjes, krijt en kleurtjes er ook niet meer in zitten, dus dan zou je denken dat ik wat ruimte over zou moeten hebben. Maar als ik nu zo naar mijn tas kijk, dan begrijp ik niet hoe ik die spullen er ooit in heb gekregen. Morgenmiddag maar eens even flink erop duwen, dan moet het goed gaan.

Na het avondeten gaan we nog even een rondje doen. De sunset is hier erg mooi en dit is de laatste keer dat ik het kan zien. Dus we gaan met z’n viertjes met de camera’s op pad om nog even wat plaatjes te schieten. Het is weer erg mooi, maar het stikt er nu van de muggen. Sinds ik terug ben, dat was dinsdagavond, heb ik er ongeveer 10 muggenbulten bij en niet zulke kleintjes ook. Ze zitten overal. Dus een lange broek aan en je armen maar goed insmeren, meer kun je niet doen.

Nu lekker gedoucht (moest wel even een hele grote spin wegjagen) en dan gaan we zo film kijken. Morgen een half dagje les en dan echt de tas dichtgooien want dan vertrek ik met de trein naar Guilin nadat ik van Amber afscheid heb genomen. Qiqing en Hannah-Lynn reizen nog met mij mee. Dus morgen valt er misschien nog een klein beetje te schrijven in mijn luxe hotelkamer, maar dan is het toch echt klaar en vlieg ik via Hong Kong naar huis. Daar kom ik dan zondagochtend om 6.40 uur aan. Vanaf Hong Kong is het nog 12,5 uur vliegen, dus best een eind.

Voorlopig is het nog niet zo ver, dus ik zou zeggen tot morgen en alvast welterusten! xx

Reacties

Reacties

Gerda

Ja Jacq de laatste loodjes,maar geniet nog maar even. Wat een eind vliegen pfpf...! Maar later alle luxe van thuis en je zal wel verwend worden. Hopelijk niet teveel last van jetlag...en dan maar verhalen he!!! Groeten

Kef

Tijd is gevlogen. Fanfare is besteld, zondag staan ze te spelen in Houtwijk. Ik heb er wat chinese trompettisten bij besteld en chinees vuurwerk. We kijken er naar uit dat je weer terug bent. Dikke kus van mij en een dikke poot van Fem, en natuurlijk kussen en groetjes van de boys. ????

Anneke

Nog even genieten van je niet luxe leventje zonder was en strijk!! Ik heb genoten van je verhalen je schrijft echt super leuk net of ik met je mee geweest ben. (waar ik blij om ben ?nu weet ik zeker dat het niks voor mij is ??) Sjak goede reis terug en snel afspreken ??

Wendy

Wat een reis, wat een ervaring! En je hebt het gewoon gedaan!
Nu weer terug naar huis, dat moet ook een heerlijk gevoel zijn.
Een goede reis terug en tot snel.
Liefs, Wendy

Sandra

Wat is het snel gegaan. Ik hoop dat het is geweest wat je ervan verwachte. In ieder geval aan je verhalen te lezen heb je het naar je zin gehad en leuke dingen beleeft. Je gaat bijna naar huis dat is ook weer fijn. Ik zie je hopelijk maandag (als je niet te moe bent) Hele goede reis terug. Hopelijk kan je een beetje slapen zodat de reis snel voorbij is. Tot snel? san.

Ria

Jacqueline,
Ik wens jou een goede vlucht naar nederland.
Tot snel.
Dikke kus✈???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active